- Taraocean -
Bang Bang Boom Boom Beth Hart
Caught Out In The Rain - Beth Hart

愛之所以為人所追逐

因為渴望其中的溫暖

沈迷之所以為人所詬病

因為相互關係有所失衡

當我愛你是我的事與你無關

或是對不起我愛你的這些話

成為堅持的藉口

就真的是與人無尤

其他人等不容置喙

-愛有時既悲情也壯烈-

❤️


I'm under your spell

我中了你的蠱

Ain't nobody's business

不干任何人的事

I'm already there

早就深陷其中不可自拔

And it ain't nobody's business

與任何人無關


Every time he walks out the door

每次當他走出那扇門

I wonder if he's ever coming back

我都不知道他是否還會回來

But I can't help but love the taste of danger baby

但我就是無法不愛這危險的誘惑   寶貝

And the howl and the wind and the rough of his hands

還有當他撫觸我時   那種風狂雨驟的震撼


I got caught out in the rain

深陷其中不可自拔

If I die I don't care I'm in love

愛上他   雖死無憾

I'm in love, I'm in love with this man

只因我深深地   深深地愛著這個男人


I heard him crying in his sleep last night

昨晚他在睡夢中哭泣到不可自抑

No man wants to be told that he's been crying

沒有哪個男的會願意知道自己的脆弱

When he wakes up I tell him it's gonna be alright

所以他醒時   我對他說   一切都會沒事的

But I know that he knows that I'm just lying

我也知道他不會相信我的鬼話

I heard he shot a man down in the street

聽說他在街上槍殺了一個人

And it tore his soul apart

那讓他心膽俱裂

Last night when he was making love to me

昨晚當他和我歡愛時

There was a, another woman in his heart

他心中還想著別人


I got caught out in the rain

我在這痛苦中進退維谷

If I die I don't care I'm in love

雖死猶不悔   因為愛上了

I'm in love, I'm in love with this man

我愛著這個他

I got caught out, caught out, caught out

即使進退維谷   

In the rain, in the rain

不可自拔


In his name

在他的聲名狼籍

In his pain

在他給予的痛苦裡


Ain't nobody's business

都只是我一個人的事

Ain't nobody, ain't nobody, ain't nobody's business

與他人無尤


I won't kiss and tell

獨自緘默著

Like a spell

如同這愛的魔咒




热度(1)
© Taraocean | Powered by LOFTER