- Taraocean -
Rattle Them Bones Big Bad Voodoo Daddy
Why Me? - Big Bad Voodoo Daddy


傷心的歌

可愛的調調

顛覆框架

是一種生活的情趣

-pro-

❤️


Now if you've seen my baby

若是你見到我的愛人

My baby is oh so fine

我的完美甜心

She's long and lean

修長窈窕

And never mean

總是輕聲細語

She tastes like cherry wine

就像櫻桃酒的甜蜜滋味


And she's my baby (She drives me crazy)

她是我的寶貝   讓我瘋狂至極

Now a love like mine

如我一般的深沈愛意

Should never be denied

不應該有人拒絕得了

I want to hug and kiss her

我想擁抱她輕吻她

Oh Lord I really miss her all the time

喔我的好上帝   我想死她了

All the time

一分一秒都忘不掉


Now I said

我只想說

Why, why, why, why, why? (Why me?)

為什麼   為什麼   為什麼   究竟是為了什麼啊

Why, Why, Why me? (Why me?)

為什麼   為什麼   為什麼   為什麼是我

Why, why, why, why, why?

為什麼   為什麼   為什麼   為什麼

Why'd she have to run away from me?

到底是為了什麼她要離開我

It's a mystery

這是個難解的謎

I love her more today

我現在愛她

Than I loved her yesterday

比以前更甚

When I thought that she'd come back to me

我以為她會回到我身邊的


Why me?

為什麼是我啊


Now if you've seen my baby

若你看到我的愛人

Tell her this for me

替我跟她說一聲

I'm so sad and lonely

如今的我孤單寂寞冷

Down as I can be

已經開始懷疑人生






热度(1)
© Taraocean | Powered by LOFTER